מי אנחנו?
כללי
חברתנו שואפת לספק חווית שימוש מרבית באתר לכלל הציבור לרבות ציבור בעלי המוגבלויות, השקענו מאמצים רבים במטרה לאפשר, להקל ולייעל את השימוש באתר בדגש על צרכי ציבור זה. התאמות הנגישות באתר שלנו בוצעו בהתאם לתקנה 35 בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע"ג 2013 ,לתקן הישראלי ת"י 5568 המבוסס על הנחיות 2.0WCAG לרמה AA ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי. התאמת הנגישות נבדקה בדפדפנים המובילים כגון פיירפוקס וכרום בגירסאות האחרונות, וכלה שימוש טכנולוגיות מסייעות מסוג קורא מסך (NVDA)
כיצד הונגש האתר
- קישורים בתחילת הדף המאפשרים דילוג לתוכן.
- תיאור טקסטואלי לתמונות ואייקונים עבור טכנולוגיות מסייעות.
- כפתורי עצירה והפעלה של גלריות.
- הוטמעו חוקי ARIA העוזרים לפרש את תוכן האתר בצורה מדויקת וטובה יותר.
- הנגשת תפריטים, טפסים, היררכיית כותרות, רכיב טאבים, חלונות קופצים ועוד.
כדי לנווט באתר בעזרת המקלדת השתמשו בכפתור ה-Tab. כל לחיצה עליו תעביר אותכם ללינק הבא. לחיצה על Shift + Tab תחזיר אותכם ללינק הקודם. שינוי גודל הגופן מתבצע באמצעות המקלדת, עבור הגדלת הגופן יש ללחוץ על המקשים ctrl +, עבור הקטנת הגופן יש ללחוץ על המקשים ctrl –
נתקלתם בבעיה? ספרו לנו!
אנו משתדלים לשמור ולתחזק את האתר ברמה הטובה ביותר. במידה ומצאתם ו\או נתקלתם בקשיים בגלישה באתר, אל תהסס\י לדווח לי לכתובת המייל [email protected] .
אנו נטפל בבעיה ונחזור אליך בהקדם עם פרטים על טיפולה.
הסדרי נגישות
בשנת 1998 נחקק חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, אשר מכוחו הותקנו תקנות שונות המיועדות לאפשר השתלבות שוויונית ופעילה של אנשים עם מוגבלות בחברה בכל תחומי החיים. ביקור במסעדה מרשת נאפיס הינו בילוי שמממש את רוח המחוקק, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות. כנותני שרות שאיפתנו לספק חוויה שמאגדת בתוכה את כלל הציבור וכולל התייחסות מיוחדת אל אנשים עם מוגבלות. כלל, האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים בו, ומשתמשים עם מוגבלויות בפרט. החוויה ליציאה למסעדה מתחילה באתר האינטרנט שלה. במטרה לאפשר מתן שירות יעיל, שוויוני ומכבד לכלל לקוחותינו, אנו רואים בחשיבות מתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר.
בכל שאלה יש לפנות לליאור [email protected]
סניף ראשון לציון
- חנייה נגישה – של המתחם
- שירותים נגישים – בתוך המסעדה
- טלפון ישיר
- מתן שירות ללא המתנה בתור
- אחראי נגישות (מקס) 054-227-2109
סניף חולון
- חנייה נגישה – של המתחם
- שירותים נגישים – בתוך המסעדה
- תפריט כתב מוגדל עם תמונות
- טלפון ישיר
- מתן שירות ללא המתנה בתור
- אחראי נגישות (לינט) 054-454-8174
סניף הרצליה
- חנייה נגישה – של המתחם
- שירותים נגישים – בתוך המסעדה
- ריהוט נגיש
- תפריט כתב מוגדל עם תמונות
- טלפון ישיר
- מתן שירות ללא המתנה בתור
- אחראי נגישות (שרון) 052-332-9855
סניף באר שבע
- חנייה נגישה – של המתחם
- שירותים נגישים – בתוך המסעדה
- ריהוט נגיש
- תפריט ברייל
- תפריט כתב מוגדל עם תמונות
- טלפון ישיר
- מתן שירות ללא המתנה בתור
- אחראי נגישות (הראל) 052-550-5511
סניף בילו
- חנייה נגישה – של המתחם
- שירותים נגישים – בתוך המסעדה
- טלפון ישיר
- לולאת השראה – הגשה לשולחן
- מתן שירות ללא המתנה בתור
- אחראי נגישות (אלירן) 052-838-4422
סניף פתח תקווה
- חנייה נגישה – של המתחם
- שירותים נגישים – בתוך המסעדה
- ריהוט נגיש
- תפריט כתב מוגדל עם תמונות
- טלפון ישיר
- לולאת השראה – הגשה לשולחן
- מתן שירות ללא המתנה בתור
- אחראי נגישות (עדי) 050-302-6552
תאריך עידכון ההצהרה
הצהרת הנגישות עודכנה לאחרונה בתאריך
18/10/2022